Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Victoria

Victoria Caroline Beckham (Adams; született 1974. április 17.) angol énekes, dalszerző, divattervező és televíziós személyiség. Az 1990-es években a Spice Girls lánycsoport tagjaként került előtérbe, amelyben Posh Spice-nak hívták. Világszerte több mint 90 millió eladott lemezzel a csoport minden idők legkeresettebb női csoportjává vált. A Spice Girls 2001-es szétválása után Beckhamet szerződtették a Virgin Records-hoz, amelyben kiadta saját nevű debütáló szólóalbumát, amely két brit Top 10 kislemezt készített.
Beckham öt hivatalos dokumentumfilmben és valóságshow-ban játszott, többek között a Victoria's Secrets (2000), a Being Victoria Beckham (2002), a The Real Beckhams (2003), Victoria Beckham - A Mile In Their Shoes (2004) és Victoria Beckham: Coming to America (2007), azóta káprázatos szerepet játszott az Ugly Betty (2007) epizódjában, és vendégbíró volt a Project Runway (2008), a német Next Topmodel (2009) és az American Idol (2010) filmekben.
Beckham nemzetközileg elismert stílusikon és divattervező lett. A más márkákkal folytatott nagy jelentőségű együttműködést követően 2008-ban névadó, 2011-ben pedig alacsonyabb árú (diffúziós) címkét dobott piacra. 2011-ben az Egyesült Királyságban a Victoria Beckham címkét nevezték ki az év designer márkájának; 2012-ben a márkát a Beckham család üzleti érdekeinek sztárfellépőként értékelték. A Daily Telegraph 2011-ben írva, Belinda White megjegyezte, hogy a WAG-ról a divattervezőre való áttérés sikeresebb volt, mint azt a legtöbben előre jelezték. Azt mondta: "Jelentős hírességet gyűjtött össze és megnyerte a gyötrő divatcsomagot, aki most egy jegy a New York-i divathét kétévente megrendezésre kerülő bemutatójára. " Nős David Beckham-kel, négy gyermekük van, köztük Brooklyn. 2019 májusától a házaspár közös vagyona 355 millió fontra becsülhető.

Korai élet - Beckham az Princess Alexandra Kórházban született Harlow-ban (Essex, Egyesült Királyság) és a Hertfordshire-i Goffs Oak-ban nevelkedett. Jacqueline Doreen (szül. Cannon), volt biztosítási ügyintéző és fodrász , valamint elektronikai mérnökként dolgozó Anthony William Adams három gyermeke közül a legidősebb. Elektronikai nagykereskedelmet alapítottak, amely kényelmes nevelést tett lehetővé Victoria, nővére, Louise és testvére, Christian Adams számára. Beckham déd-dédnagyapja német művész és forradalmár Carl Heinrich Pfänder, dédunokája pedig William Pfaender minnesotai politikus volt.
Miután 1980-ban megnézte a Fame című zenés filmet, úgy döntött, hogy zenei karriert folytat.Jacqueline és Anthony Adams beíratták a Jason Színházi Iskolába. 1991-ben Beckham belépett a Laine Theatre Arts-ba Epsomban, Surrey-ben, és táncot és modellezést tanult. Beckham a cheshunt-i Szent Mária Gimnáziumba járt, ahol zavarba jött családja gazdagsága miatt, és gyakran könyörgött apjának, hogy Rolls Royce-jában ne engedje el az iskola előtt. Végül a Persuasion nevű együttes tagja lett.

ZENEI KARRIER

2000. augusztus 14-én Beckham kiadta első önálló kislemezét, az "Out of Your Mind" -t Dane Bowers és Truesteppers együttműködésével. A megjelenés hete egybeesett a Spiller Sophie Ellis-Bextor szereplésével megjelent "Groovejet (If This Ain't Love)" kiadásával, aminek eredményeként a bulvárlap "Posh vs. Posher" névre keresztelt diagramcsatát eredményezett. A kislemez megjelenése előtt, 2000. július 8-án Beckham nyilvános szóló debütált a londoni Hyde Parkban egy koncerten, hogy pénzt gyűjtsön a Prince's Trust jótékonysági célokra. 100 000 fős közönségnek énekelte az "Out of Your Mind" című filmet. Ezután Beckham felvételi szerződést írt alá a Virgin Records nevű cégcsoportjával. A következő kislemez önálló előadóként a "Not Such An Innocent Girl" 2001. szeptember 17-én jelent meg. Ismét versenyben állt egy másik, rendkívül hiperlistás csatában, ezúttal Kylie Minogue "Can't Get You Out of My Head" című kislemezével. Hatalmas promóciós kampány ellenére Beckhamet nyolcról egyre értékesítették, és kislemeze a 6. helyen debütált. Beckham névadó debütáló albuma, amely 2001. október 1-jén jelent meg, eljutott a 10. helyre az Egyesült Királyság albumlistáján. Az album előállítása híres 5 millió fontba került, és szerény 50 000 példányban kelt el.
A második és utolsó kislemez, amelyet kiadtak az albumról, 2002. február 11-én az "A Mind of Own" volt. A kislemez az Egyesült Királyságban elérte a 6. helyet, és 56.500 példányt adott el. Hamarosan elterjedtek a pletykák, miszerint Beckhamet le kell dobni a kiadójától, amiért nem került be az első háromba. Ezeket akkoriban erősen cáfolták. Beckham megjegyezte: "Tudod, milyenek az újságok, csak szeretnek beletenni minden negatív dolgot, de ami engem és a lemezcéget illeti, mindez nagyszerű." A harmadik kislemez: "I Wish "előléptetett, de soha nem valósult meg. Az egyetlen verzió egy remix volt, Robbie Craig szereplésével, és a péntek esti All Wright tévében mutatták be. Beckham második terhességének bejelentését követően a kislemez polcra került. A hírek szerint a Virgin Records elhagyta Beckhamet, a többi Spice Girls Emma Buntonnal és Melanie B-vel együtt; de publicistájának nyilatkozata cáfolta a jelentéseket, kijelentve: "Senkit nem bocsátottak el. természetes cél, és mindkét fél úgy döntött, hogy nem folytatja."

2002-ben Beckham 1,5 millió font értékben írt alá szerződést a Telstar Records és a 19 Management céggel. 2003-ban elkezdett egy elektropop által befolyásolt albumot, az Open Your Eyes-t rögzíteni, és a "Let Your Head Go" -t választotta első kislemezként. Amikor az album elkészült, Beckham csalódott az eredményben, és úgy döntött, hogy visszatér a stúdióba, hogy új anyagot rögzítsen. Városi hangzásra vágyott, és Damon Dash producerrel együtt dolgozott az R&B és a hip hop által befolyásolt Come Together albumon. Amikor Dash-től először megkérdezték, miért készített felvételt Beckham-szel, kijelentette: "Mert látom, mennyire lefényképezik őt itt." A Dash által gyártott "It's That Simple" című dal M.O.P. bemutatója a rádióállomásokon 2003 júliusában volt, promóciós kislemezként, vegyes véleményeket keltve. Beckham első kislemeze a Telstarral, a kettős "Let Your Head Go" / "This Groove" 2003. december 29-én jelent meg Nagy-Britanniában, miután a promóciót és a karácsonyi időszakban számos tévés megjelenést a videóval Andy Hylton rendezésében. Az Egyesült Királyság a harmadik helyen szerepel.

A dupla A-oldal hőmérő volt Beckham számára - hq a "Let Your Head Go" sikeresebb lenne, kiadná az elektropop által ihletett Open Your Eyes albumot, de ha a "This Groove" értékelése jobb, akkor kiadja az R&B albumot. Come Together. Az Egyesült Királyságon kívül Damon Dash-nak tervei voltak vele az Egyesült Államokban, beleértve a "This Groove" lehetséges kiadását, és úgy vélte, hogy Beckham sikeres lesz, mert az R&B fent van a világon, és zenei stílusa hasonló Jennifer Lopezhez. A lemezcég pénzügyi problémáival, Dash és Fuller közti pletykák esésével, valamint Beckham szólókarrierjét meggyilkoló brit médiával minden album kiadását elhalasztották. Beckham utolsó terve egy szóló karriernél egy új kislemez, a "My Love Is for Real" bejelentése volt, amelyet 2004 nyarán adtak ki. De 2004 áprilisában a Telstar csődöt jelentett, és Beckham felhagyott a zenével, hogy divatpályájára összpontosítson.

KÖNYVEK

2001. szeptember 13-án Beckham kiadta első könyvét, a Learning to Fly című művét.  A címet a Fame című musical egyik dalából vették át, amelyet Beckham gyermekkorában élvezett. A címet inspiráló vers a következő volt: "I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly". Az önéletrajz dokumentálja gyermekkorát, a Spice Girls idejét, házasságát és családi életét, valamint az akkori karrierjét. Leírja a karcsúság szükségességével kapcsolatos étkezési rendellenességeit. [Idézet szükséges] A Learning to Fly 2001-ben a harmadik legjobban eladott non-fiction cím lett, és az Egyesült Királyság teljes eladása több mint 500 000 példányt mutat. A könyv első megjelenésekor négy hét megjelenése után a könyvlisták első helyére került, ezzel Robbie Williams könyve a második helyre szorult. A Parkinson-kórban nagy jelentőségű vendégszereplés, amelyet kilenc millió ember nézett, segített a könyv népszerűsítésében. Helló !, a Daily Mail és a The Mail on Sunday megvásárolta a könyv előzetes megjelenésének és soros kiadásának jogát annak megjelenése előtt. Úgy gondolták, hogy a befizetett összeg megközelíti az egymillió fontot.
Beckhamet egy spanyol újságíró idézte 2005-ben: "Soha életemben nem olvastam könyvet". Később kifejtette, hogy ez az eredeti spanyol nyelvű félrefordítás, amelyben az interjút kinyomtatták, azt mondta, valójában kijelentette, hogy soha nem volt ideje befejezni egy könyvet, mert mindig túl elfoglalt volt a gyermekei gondozásában.

Beckham második könyve, az a divat tanácsadási útmutató That Extra Half Inch: Hair, Heels and Everything in Between címmel 2006. október 27-én jelent meg. That Extra Half Inch: Hair, Heels and Everything in Between Beckham tippjeit tartalmazza a divatról, a stílusról és a szépségről, valamint Mario Testino, Annie Leibovitz és Steven Meisel fényképeit is tartalmazza. A könyv újabb bestseller lett, és keménykötésű kiadása óta csak Nagy-Britanniában 400 000 példányt adott el. A jogokat azóta értékesítették az Egyesült Államokban, Hollandiában, Japánban, Portugáliában, Litvániában, Oroszországban és legutóbb Kínában.

DIVAT

Beckham 2000. február 17-én vendégszerepelt Maria Grachvogel kifutóján, modellként debütált a londoni divathéten. Beckham a Dolce és Gabbana brit nagyköveteként is tevékenykedett, és 2003-ban röviden a Rocawear arca volt. Beckham 2004-ben egy VB Rocks nevű, limitált kiadású divatszalagot tervezett a Rock & Republic számára, amely főleg farmernadrágból állt a piac legmagasabb kategóriájába, az Egyesült Államokban pedig körülbelül 300 dollárért kiskereskedve.
2006. január 16-án Beckham a milánói divathéten sétálgatott Roberto Cavalli kifutópályáján, és ideig-óráig kizárólag vörös szőnyeges és társasági eseményekre volt felöltözve. A Harper's Bazaar 2006. márciusi számában Beckham divatszerkesztõként tevékenykedett, amikor közeli barátját, Katie Holmes-t divat forgatásra tervezte. Bevallotta a napszemüveg személyes szeretetét, mondván: "A napszemüveg megszállottja vagyok. Gyűjtöm a szüreti Guccisokat és Carrerákat - ezek gyakorlatilag bármilyen ruhát remekül kinézhetnek." Miután Beckham távozott a Rock & Republic-ból, szeptemberben 2006-ban elősegítette divatvállalkozásait saját farmercímke, a dvb Style kiadásával. Beckham ezután új hivatalos weboldalt, a dvbstyle.com-ot indított divatmunkájának népszerűsítésére.
2007. június 14-én Beckham New York-ban, a Saks Fifth Avenue-n dobta piacra a dvb Denim kollekciót, valamint először mutatta be szemüvegpalettáját az Egyesült Államokban. Ugyanebben a hónapban Beckham először lépett fel Londonban az éves Diplomás Divathéten bíróként Glenda Bailey (a Harper's Bazaar főszerkesztője) és Lanvin Alber Elbaz mellett, hogy kiválassza a River Island Gold Award győztesét, amelynek értéke £ 20 000. [65] 2007 augusztusában az Intimate Beckham parfümöt vezették be az amerikai üzletekbe, az általa és David Beckham által az évek során bevezetett több mint 20 parfüm egyikét. 2007 szeptemberében V-Sculpt kozmetikai termékcsaládja indult Tokióban. 2007-ben az LA Galaxy sajtótájékoztatóján Beckham nevéhez fűződik, hogy népszerűsítette Roland Mouret „holdruháját” és márkáját, és Beckham Marc Jacobs arca volt 2008 tavaszi kollekciójában is.
Beckham karrierje során számtalan divatlap borítót díszített, többek között 2004-ben az I-D-t és 2007-ben W-t. Első Vogue megjelenése a 2008. áprilisi brit kiadás volt. Ezt követte a Vogue India, a Vogue Paris, valamint a német, orosz, ausztrál, török, tajvani, kínai és spanyol kiadás. Beckham a Harper's Bazaar és az Elle különféle nemzetközi kiadásait is megtisztelte.
2018. július 17-én elindította Victoria Reebok-együttműködésének gyűjteményét.

Divatcég - Beckham azonos nevű címkéjét 2008 szeptemberében bocsátották piacra, egy kulcsfontosságú előadás keretében. 2011-re a New York-i divathét részévé nőtte ki magát, és alacsonyabb árú Victoria by Victoria Beckham kiadót vezettek be. Az előrejelzések szerint 2011–12 első negyedévében éves forgalma meghaladja a 60 millió fontot. Az eredetileg ruháiról ismert termékpaletta különálló ruhákra és luxus kézitáskákra bővült, akár 18 000 fontért. A fő divatvonal és a diffúziós paletta mellett a Victoria Beckham márka különálló farmer-, szemüveg- és illatvonalakat is tartalmaz. 2011 novemberében Victoria Beckham elnyerte az Év Tervezőmárkáját a British Fashion Awards-on.
2012 szeptemberében Victoria Beckham volt a Twitteren a legtöbbet beszélt tervező a New York-i divathét alatt, és a Whispr Group kutatásai szerint 57 000 új követőt szerzett a show-k során.
A The Independent című írásban, 2014 februárjában Alexander Fury leírta, hogy Victoria Beckham hogyan lépett át az újdonságtól a megbecsült tervezőig, hivatkozva a francia Vogue közelmúltbeli vendégszerkesztésére és a New York-i Parsons tervezőiskola dékánjával folytatott panelbeszélgetésre. A cikk arra a következtetésre jutott, hogy a márka eladásai maguknak a formatervezési mintáknak köszönhetőek, nem pedig a hírességek szövetségének.
2017-ben a Beckham új Target kollekciója széles méretválasztékot tartalmaz az XS-től a 3X-ig a nők számára. Beckham új sort kínál a gyermekruhákhoz is.
2018-ban a kollekciót a londoni divathéten mutatták be, a New York-i divathét helyett, mint általában.
2019-ben a márka szóvivője megerősítette, hogy a vonal továbbra is szőr mentes lesz, és bejelentette, hogy az őszi / téli kollekciótól kezdve egzotikus bőröktől sem mentes.

Üzleti nehézségek - Nagy társadalmi profilja ellenére divatmárkája nem volt üzleti siker. 2019 novemberében a BBC arról számolt be, hogy "Victoria Beckham divatüzlete újabb éves veszteséget könyvelhetett el, amikor a korábbi Spice Girl csúcskategóriás ruhái iránti kereslet" fennakadt ". A Victoria Beckham Limited, amely 2008-as indulása óta nem termelt nyereséget, egy 12,3 millió font veszteség 2018-ra. Az árbevétel 16% -kal 35 millió fontra csökkent, a gyengébb nagykereskedelmi kereslet közepette. Az elnök Ralph Toledano szerint a ruházati cikkek és kiegészítők értékesítése évek óta tartó növekedés után kiegyenlített. "A teljesítmény megfelelt az elvárásoknak, így nem lepődött meg. Célunk, hogy a lehető leghamarabb elérjük a jövedelmezőséget "- mondta a Business of Fashion szakfolyóiratnak. Mrs. Beckham 2008-ban dobta piacra címkéjét luxusruhák kollekciójával, és most divatot és kiegészítőket ad el a világ több mint 400 üzletében."

Szépség márka - 2019 szeptemberében Victoria elindította a "Victoria Beckham Beauty" nevű Beauty márkát. Victoria úgy képzeli el: "Olyan márkákat keresünk, amelyek mind táplálnak, mind fenntartanak minket. Ez a #VictoriaBeckhamBeauty szíve. Két nő által létrehozott márka, akit éppúgy érdekelnek a legjobb szépségápolási termékek, mint saját maguk, a saját maguk számára nyújtott wellness-megoldások. a barátok és a családok, valamint a világ, amelyben élnek. Magas célt tűzünk ki és továbbra is a legjobbakat kergetjük magunk és közösségünk számára. " Sarah Creal társalapítóval együtt a márkát a londoni divathéten mutatta be. A smink másodlagos csomagolása 100% -ban a fogyasztó utáni hulladékból készül, míg a szállítási anyagok újrahasznosíthatók vagy biológiailag lebonthatók. Victoria megemlíti, hogy „aktív és hatékony, de tiszta és kedves.”
A Victoria Beckham Beauty első része a szem smink köré összpontosul, amely magában foglalja a "Satin Kajal Liner" -et, és három árnyalatú (fekete, bronz és Bordeaux). "Lid Luster" kristályos infúziójú szemhéjfesték négy árnyalatban. Négy "Smoky Eye Brick", mindegyik négy különböző szemhéjfesték árnyalatot (Onyx, Szőke, Min és Midnight) tartalmaz, különböző színpalettán belül.
2019 októberében Victoria Beckham "Your Perfect Pout" ajakkészletével ajaktermékekké ágazott. Tartalmazza a Bisou Bitten ajakfestékét és hat E-vitaminnal bevont, vízálló Lip Definer ceruzát, különböző meztelen árnyalatokban, hogy megfeleljenek a bőr tónusainak. A hat meztelen színárnyalat tartalmazza a 01-es számot (halvány barack); 02. szám (semleges bézs barna); 03. szám (rózsaszínű-mályva); 04-es szám (rózsásbarna); 05. szám (gazdag karamell); és 06. szám (mély gesztenye).

Diszkógráfia

2001: Victoria Beckham
2004: Open Your Eyes - kiadatlan
2004: Come Together - kiadatlan

Kislemezek

2000: Back to Life  - promóciós kislemez
2000: Out of Your Mind - True Steppers and Dane Bowers
2001: Not Such an Innocent Girl
2002: A Mind of it's Own
2003: It's Tht Simple
  - promóciós kislemez
2003: Let Your Head Go/This Groove

Könyvek

2001: Learning to Fly
2006: That Extra Half an Inch: Hair, Heels and Everything in Between

 

Menüpontok