Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


STEP TO ME Egy dal a brit pop csoport, a Spice Girls. A csoport tagjai Eliot Kennedy-kel írták, az Absolute készítette. Ez a dal bekerült a Spice Girls második albumának, a Spiceworld japán kiadásába. A dalt eredetileg a csoport Spice debütáló albumára írták, de nem végezték el a végső vágást.
1997-ben a Pepsi egymillió font összegű „következő generációs” televíziós kampányt indított az Egyesült Királyságban - az értékesítésösztönző tevékenységek mellett, nevezetesen egy olyan akcióval, amelyben a fogyasztók húsz rózsaszín gyűrűs gyűrűs lapot gyűjtöttek a promóciós Pepsi-konzervdobozokból, elküldték és kézhez vették az ingyenes Spice Girls kislemezt, a Step to Me-t, amely a High Street kiskereskedőkben nem volt elérhető.
A gyűjtőket szintén ingyenes díjnyertesbe vették, hogy megtekintsék a Spice Girls első koncertjét Törökországban, amelyet a Pepsi szponzorált. A reklám és a promóció szerves részét képezte a Pepsi marketingstratégiájának, a televíziós és a sajtóhirdetéseknek, valamint a Pepsi Chart Show-nak (az 5. csatornán vetítve) mindegyik megfogalmazta, hogy a kislemez hallgatásának egyetlen módja a Pepsi megvásárlása volt. 92 millió promóciós csomag előállításával 600 000 CD-t váltottak be a promócióval. A közel 10 százalékos visszaváltási arány mellett a Pepsi a legnagyobb akciót szerezte a promócióban, és piaci részesedése a július 12-i 15,1% -ról augusztus 9-i 19,6% -ra emelkedett, ami a többéves legmagasabb.
A Spiceworld japán kiadásának verziója kissé eltér a 7 "Mix-től. Mel B sokkal optimistabb rappel játszik a 7" keveréknél, míg további basszust ad a Spiceworld verziójához.
A csoport a dalt a Girl Power! Live in Istanbul dallistán is szerepel, valamint a Spiceworld túra amerikai szakaszában és a 1999-es karácsonyi turnén is. Miután Geri Halliwell elhagyta a csoportot, Melanie B vette át az ő részét. A dal legjelentősebb élő előadása a TFI televíziós műsorban, 1998. május 1-jén, pénteken, alig három héttel Halliwell távozása előtt a csoporttól volt.